Dag 17 de voorlaatste dag - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Verhofstad - WaarBenJij.nu Dag 17 de voorlaatste dag - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Verhofstad - WaarBenJij.nu

Dag 17 de voorlaatste dag

Door: MrSnuggles

Blijf op de hoogte en volg

23 Mei 2010 | Verenigde Staten, Las Vegas

Aan alle leuke dingen komt een einde. Zo ook aan deze reis. Vandaag is onze voorlaatste dag en staat in het teken van uitslapen en uitrusten voor morgen, nog iets leuks gaan doen, de auto terug gaan brengen zodat we er morgenvroeg geen omkijken meer naar hebben en uiteindelijk alles pakken en klaarzetten. Om kwart over 10 schop ik Marlies uit bed, want ik heb toch wel erge ontbijthonger. We pakken vandaag weer eens een stevig ontbijtje (bijna lunch) bestaande uit eieren (sunny side up), toast, bacon, pannekoeken met stroop, een soort hamburgertjes en gebakken aardappeltjes, natuurlijk aangevuld met een paar mokken koffie. Wie doet je wat. We reserveren voor morgenvroeg 8 uur een plaatsje in de shuttlebus naar het vliegveld, dus dat is ook geregeld. Dan gaan we vandaag naar het Outlet Center hier in Vegas. Het kostte wat moeite om er te komen, we moesten zelfs terug naar het hotel om het juiste adres te zoeken en nog wat te tanken, maar uiteindelijk hebben we het gevonden. Een enorm complex met gigantisch veel winkels er in. Wat moet ik nog zeggen, Amerikaans, dus groot. We shoppen, slenteren, drinken cola en lemonfris, en zoeken naar souvenirs. Aangezien we daar toch vermoeid van raken, besluiten we naar de auto te gaan. Ik zal m gaan halen terwijl Marlies ff wacht. Mmmm, na enige tijd en diverse rondes over het gigantische parkeerterrein bekruipt me toch t gevoel dat ie er vandoor is. Ik loop naar Marlies terug en die verzekerd me dat ie nog verder weg staat. Niet te geloven, maar ze heeft wel gelijk. Dolgelukkig stappen we in en besluiten nog eens over de Strip te rijden, waar het al aardig druk wordt. Maar wat de amerikanen kunnen, kan ik ook. Lekker gassen en vlot meescheuren. En dat kan ie. Dan even uitrusten op de kamer en om half 5 bestijgen we de Mustang weer. Ook nu weer over de Strip, om afscheid te nemen van de Strip en de Mustang. We parkeren hem weer bij Hertz en ik krijg netjes mijn voorgeshoten oliegeld terug. Dan met de taxi terug naar het hotel en meteen het restaurant in voor pizza;s met een biertje. Nog even een paar dollar in de automaten en zowaar een winst van 2 dollar die we laten uitbetalen. Vette winst. Jammer genoeg niet voldoende voor een 2e hands Mustang. Vervolgens gaan we ons op de kamer mentaal en fysiek voorbereiden op de aanstaande reis. Ik denk dat het laatste verslagje wat later komt. Bye bye.

  • 24 Mei 2010 - 08:50

    José:

    Hey luitjes

    En toen was het weer tijd om naar huis te gaan! Dat heeft ook wel iets hoor. Je kinderen weer zien. Je eigen spulletjes, je eigen bedje!!!! (niet onbelangrijk) Ben evne de draad kwijt want julie leven daar 6 uur eerder. Raar hé! Ik denk als jullie wakker worden dat jullie dan gaan vertrekken naar het vliegveld.
    Kijk nog een keer goed om je heen en snuif de Amerikaanse lucht op want eenmaal thuis is het echt weer Hollands. hahaha

    Goede reis, rust maar lekker uit want als je in Nederland bent gaat de klok weer vooruit( verwarrend hé!) en dan duurt de dag nog zooooooo lang!

    Se you soon!

    xxx

    José

  • 24 Mei 2010 - 08:58

    Lidia:

    Jammer, jammer, jammer, voor jullie natuurlijk in hoofdzaak, maar ook voor ons. Want wat zullen de morgens kaal worden zonder even vlug te kijken hoe het met zusje en zwager gaat in Amerika!!!
    Maar ik zie langzaam maar zeker wel steeds meer moeie trekjes, dus misschien is een kleine pauze met reizen ook wel erg goed. In afwachting van de volgende reis natuurlijk. En wat ik altijd tegen mijn man zeg, de eerste dag na de vakantie is weer een dag minder tot de volgende vakantie!!!
    Een fijne, rustige, probleemloze terugreis gewenst, en hopelijk tot gauw weer ziens of horens!!!!
    Dikke knuffel
    Lidia

  • 24 Mei 2010 - 09:50

    Marga En Pieter:

    Lieve allebei,
    We wensen jullie een heel goede terugreis. Wij gaan zelf dinsdag weg voor een weekje, maar je hoort nog van ons.

    liefs

  • 25 Mei 2010 - 16:30

    Trudy:

    Hee, welkom thuis. Vele indrukken en foto's rijker, goed vermoeid, maar voldaan naar ik hoop.
    Ik ben benieuwd naar alle foto's.
    Tot snel en rust eerst maar eens lekker uit.
    Groetjes

  • 26 Mei 2010 - 13:02

    André:

    Hi Guys,

    Ik heb even een paar dagen geen tijd gehad om te lezen, maar ben nu weer bij.
    Als jullie dit lezen zijn jullie weer thuis, met een heleboel foto's en heel veel herinneringen.
    Ik weet zeker dat jullie aan deze vakantie nog lang aan zullen terugdenken.
    En zo te lezen in al die leuke verslagen en te zien aan alle foto's hebben jullie ook een geweldige vakantie gehad.
    Bedankt voor het mee mogen beleven van jullie mooie vakantie.

    Groetjes,

    André

    PS Volgend jaar weer? ;-)

  • 26 Mei 2010 - 16:08

    Ad En Esther:

    Hoi Ton en Marlies

    Ik heb alle verslagen bijgehouden. We vinden dat jullie een schitterende reis hebben gehad en hoop ook een goede terug vlucht.
    Fijn dat jullie er zo van genoten hebben.

    Ton tot volgende week.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 05 April 2010
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 94499

Voorgaande reizen:

12 Oktober 2013 - 19 Oktober 2013

Terug naar Fiss in Oostenrijk

23 Mei 2012 - 21 Juni 2012

Amerika, here we come (again)

10 Mei 2011 - 07 Juni 2011

Eindelijk terug naar Amerika

16 Oktober 2010 - 30 Oktober 2010

Fiss - Tirol

07 Mei 2010 - 25 Mei 2010

Onze eerste reis naar de USA

Landen bezocht: