Eindelijk terug naar Amerika - Reisverslagen van Verhofstad - WaarBenJij.nu Eindelijk terug naar Amerika - Reisverslagen van Verhofstad - WaarBenJij.nu

Eindelijk terug naar Amerika

Weer terug naar een heerlijk vakantieland. Dit keer vliegen we naar Denver, pakken onze Ford Mustang Convertible en gaan cruisen. Via de Rocky Mountains naar Cheyenne, Rapid City, Sheridan en Cody door Nationale Parken, Mount Rushmore, Custer State Park, tussen de buffels en bizons door Sioux gebied. Dan naar Yellowstone met zijn geysers, Jackson Hole, Salt Lake City, mormonen gebied met het op 1 na zoutste meer ter wereld, verder naar het prachtige Bryce, de North Rim van de onvergetelijke Grand Canyon, naar het betoverende Las Vegas, via de South Rim en de Sky Walk boven de GC terug naar Tusayan, Page met Antilope Canyon, een must voor de fotograaf, Monument Valley, Durango, Colorado Springs en helaas weer terug naar Denver. We hebben er een maandje voor uitgetrokken en bezoeken alle Nationale parken die we maar tegenkomen. Ook schuwen we een helicoptertocht niet, we willen naar een rodeo, veel nieuwe dingen zien en vooral genieten.