de reis - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Verhofstad - WaarBenJij.nu de reis - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Verhofstad - WaarBenJij.nu

de reis

Door: MrSnuggles

08 Mei 2010 | Verenigde Staten, Las Vegas

Jippie, het is gelukt. We zijn er. Vanmorgen om half 6 richting Schiphol vertrokken. Zelfs geen files. Eerst met een 777 naar Chicago (pffff wat een afstand) en een omweg om IJsland heen. Daar liepen we een uur vertraging mee op. Verder hadden we Assistance op de luchthavens (geweldig geregeld, overal stond iemand met een rolstoel klaar en duwde die ook en waar we bijna overal voorrang kregen). We waren net op tijd voor de vlucht van Chicago naar Las Vegas. Nog een klerestuk in een 757. Ook die had wat problemen, we waren al onderweg naar de startbaan toen ze meldden dat de achterste deur niet sloot. Dus terug naar de slurf. Gelukkig kon de technische dienst het fiksen en ook dat kwam weer goed. Om 02.30 uur Nederlandse tijd landden we in Vegas. 22 graden Celsius bij een mooi zonnetje. Weer met Assist en de tram naar de bagageband, waar zelfs de koffers waren gearriveerd. Vervolgens met een Shuttlebus naar Hertz voor de Mustang. Daar weer in de file. Eindelijk kregen we dan de sleutels en daar stond ie dan. Een glimmend rode bolide. Vervolgens Vegas maar in, op zoek naar ons hotel. TomTom vertikte het. De plattegrond was niet echt duidelijk en we waren bekaf. Onvoorbereid kwamen we op de Strip terecht waar het al lekker druk begon te worden. Hebben we dat ook al gehad, helaas zonder kap omlaag. Bij het Bellagio, achter Paris rechtsaf, dan nog wat links en rechtsaf, en jawel, daar lag ons hotel, 05.15 uur NLtijd. Eindelijk, na een reis van 24 uren heelhuids op de bestemming aangekomen. Lekker in bad, gaan eten en drinken en zometeen eens gaan slapen. Marlies ligt al te ronken. Ze heeft het prima volgehouden. De oudjes gaan op stap!!!!

• 08 Mei 2010 - 07:22

Astrid:

Hey pap en mam,
    ben blij om te lezen dat het allemaal goed gegaan is want dat was toch wel even (lang) spannend.
    Pap, je hebt zo te lezen dus voor niks lopen stressen :-D
    Ik wacht al op het volgende verslag want ben zo benieuwd hoe jullie het hebben!
    veeeeel plezier in jullie rode bakkie!!

XXX As

• 08 Mei 2010 - 07:37

Bob En Mia:

Ton.

Prachtige foto´s vanuit het vliegtuig. Volgens ons is dat de Colorado river en die bocht doet ons denken aan dead Horse Point. Het is een hele onderneming. we hadden gezien dat jullie vertraging hadden van 57 minuten.
    We zijn benieuwd naar de Ford Mustang. De Strip moet je nog een keer rijden ´s avonds vanuit het oude gedeelte ( Lucky Luck) met de kap open en music opzetten van Elvis. Oude tijden gaan herleven.
    Rust maar goed uit en staat nog genoeg op jullie te wachten om te genieten.

Nu kun je zo´n beeytje je eigen tempo bepalen.

Veel plezier. We blijven volgen

Bob en Mia

• 08 Mei 2010 - 09:17

Frans En José:

Hey Ton en Marlies
    Nu kan het avontuur dan ECHT beginnen. Wij hebben veel aan jullie gedacht. Het is idd een hele reis, dat klopt. Maar je krijgt er iets heel moois voor terug. Geniet van al het moois wat jullie tegenkomen en meemaken. Dan gaan wij genieten van jullie verhaen!